Nyhetsbrev Sodexo kundportal

Information om Sodexo Kundportal


Nya releasen av Sodexo Kundportal

Torsdagen den 22 februari kommer vår nya release av Kundportalen. Det innebär att onsdagen den 21 februari kommer den att vara helt nedstängd för arbete. I den nya releasen av vår Kundportalen så kommer följande funktioner att finnas med:

  • När man loggar in i Kundportalen så ser man sina avtalade upphandlade produkter och man får filtrera för att se produkter som ligger i övrigt sortiment eller är ej avtalade/upphandlade.
  • Beskrivande texter på produkterna.
  •  På de produkter som har relaterade produkter så visas det under produkten.
  • Under kategori Tjänst så kan man lägga serviceorder och återlämningsorder på sina hyrda hjälpmedel.
  • Några nya valbara fält: annan leveransadress, placeringsinformation (t ex avd eller rum) remissnummer/konsulent om det är så att man haft en utprovning och nu ska inkomma med en beställning.

Den nya funktionaliteten finns på plats torsdagen den 22 februari men vi kommer även under de närmsta dagarna att fortsätta arbetet med att lägga in beskrivande texter och relationer på produkter.

För frågor om beställning under denna tid kontakta supportcenter.hjs@sodexo.com

Tecknad bild på Sodexostaden