Nyhetsbrev v. 14
Läs vårt nyhetsbrev för vecka 14 nedan.
Aktuellt
Sedan i höstas har ett projekt pågått för våra verksamheter i Järfälla och Spånga i och med de brister som funnits gällande leverans, order och kommunikation. Detta projekt närmar sig sitt slut och en handlingsplan för det fortsatta förbättringsarbetet håller på att färdigställas.
Under hösten och vintern har tyvärr många av er upplevt störningar i många av våra tjänster. Något som handlingsplanen nu ska säkerställa att samma störningar inte ska kunna uppstå igen. Även om vi har mycket arbete kvar framför oss ser vi positivt på utvecklingen vi har framför oss.
Som vi meddelade i förra veckans nyhetsbrev har vi två nya chefer på plats i Järfälla och Spånga. Samtidigt fortsätter rekryteringen till vårt supportcenter. Varav vi inom kort tid kommer vara fulltaliga för att möta det behov ni som våra kunder har för att uppleva en god kvalitet i det dagliga arbetet, varje dag.
Vi fortsätter att ha kontinuerliga kundmöten med er, våra kunder, för att hålla oss ajour med era upplevelser och komma till rätta med de brister som uppstått. Men även för att samla in de synpunkter som finns för att vi ska kunna utveckla framtida tjänster som lever upp till era behov.
Tack för ert tålamod!
Statistik Järfälla
Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.
Leveranser vecka 13
Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar
- 89 %
Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar
- 87 %
Leverans av hjälpmedel från basförråd
- 99 %
Telefoni vecka 13
Totalt inkomna samtal: 1270 st
Genomsnittlig tid för samtal att besvaras:
00:06:50