Nyhetsbrev v. 17

Läs vårt nyhetsbrev för vecka 17 nedan.


Aktuellt

Under våren har vi fått in synpunkter från er kunder på att aktuell information från en order inte alltid når ut till den som ska leverera hjälpmedlet. Det kan vara att vi t.ex. inte haft aktuellt telefonnummer eller inte fått med den angivna portkoden vid leverans.

Vi har undersökt problemet och har arbetat fram en lösning som vi just nu håller på att implementera. Detta ska innebära att vi ser en minskning i de ärenden där detta fel uppstått.

Om problemet skulle kvarstå eller om ni upplever andra problem uppmanar vi er att skriva en avvikelse till oss genom formuläret på vår hemsida. Länken hittar du nedan.

Rapportera avvikelse - Sodexo

Vi påminner om kundundersökningen som vi har skickat ut till er i kommunala verksamheter. Sista dagen för att svara är den 2 maj. Resultat kommer att presenteras på Sodexo hjälpmedelsservice hemsida senast den 9 maj.

Sodexo tackar alla som tagit sig tid och svarat på enkäten.

Statistik Järfälla

Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.

Leveranser vecka 16

Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar

  • 91%

Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar

  • 89 %

Leverans av hjälpmedel från basförråd

  • 96 %

Telefoni vecka 17

Totalt inkomna samtal: 885 st

Genomsnittlig tid för samtal att besvaras

  • 00:07:40