Nyhetsbrev v. 19
Läs vårt nyhetsbrev för vecka 19 nedan.
Aktuellt
Efter ett Valborgsuppehåll kommer här veckans nyhetsbrev.
Vi vill tacka alla som tog del av Kundnöjdhetsundersökningen. Resultatet från undersökningen finns nu publicerad på vår hemsida. Ett extra stort tack till er som skrev kommentarer i samband med era svar. Dessa kommentarer tar vi med oss i vårt förbättringsarbete. Till nästa kundundersökning som kommer äga rum under hösten har vi som avsikt att ni ska märka av de förbättringsarbete vi under våren har implementerat och fortsatt kommer att jobba med under hösten.
Det förbättringsarbete som pågår syftar till att bland annat minska telefonköerna, en förbättrad leveransprecision för beställda produkter samt service- och arbetsorder, minska behovet att kontakta oss för att få status på ett ärende, bättre kundupplevelse av kundportalen, förbättrad återkoppling på ärenden samt bättre kommunikation för lagda ordrar samt i den personliga kontakten med vår personal.
Länk till kundnöjdhetsundersökning
Vidare passar vi på att informera om att vi har telefoniproblem i slutet på denna vecka, vilket påverkar möjligheten att kontakta oss via telefon. Vi beklagar de besvär detta kan medföra. Mer information om aktuella driftstörningar hittar du på vår hemsida: Sodexo Hjälpmedelsservice Stockholm - Sodexo
Statistik Järfälla
Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.
Leveranser vecka 18
Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar
- 87 %
Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar
- 91 %
Leverans av hjälpmedel från basförråd
- 97 %
Telefoni vecka 18 och 19
Totalt inkomna samtal vecka 18: 1003 st
Totalt inkomna samtal vecka 19: 1324 st
Genomsnittlig tid för samtal att besvaras
- Vecka 18 00:04:23
- Vecka 19 00:07:54