Nyhetsbrev v. 26

Läs vårt nyhetsbrev för vecka 26 nedan.


Aktuellt

För några veckor sedan släppte vi en uppdatering av vyn under “mina ordrar” i Kundportalen. Den nya vyn gör det möjligt att kunna sortera, filtrera och söka på de ordrar som finns hos aktuell kund. Om du sitter vid en liten skärm, t.ex. en laptop, är det inte alltid alla funktioner visas per automatik. För att se alla funktioner finns det i din webbläsare en “zoom-funktion” som du kan använda för att zooma ut och minska storleken på sidan “mina ordrar”. Beroende på dina inställningar kan du behöva minska storleken några procent innan alla funktioner kommer fram och blir synliga.

Vi har även uppdaterat sidan för “Tjänster” i kundportalen. Nu har de flesta av tjänsterna en bild och texterna under tjänsten är uppdaterad. Vi arbetar kontinuerligt med all information i kundportalen och strävar hela tiden till att allt ska vara uppdaterat.

Vår hemsida är något vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera så allt innehåll är aktuellt. Vi uppmanar er därför till att använda de aktuella blanketterna som finns på hemsidan vid t.ex. beställning av hjälpmedel. Under hösten kommer det ske en uppdatering av en del av dessa blanketter, så håll er ajour och använd rätt blankett.

Nu tar nyhetsbreven en liten paus under sommaren. Fram till mitten på augusti hittar ni eventuella nyheter på vår hemsida:

Sodexo Hjälpmedelsservice Stockholm

Ha en trevlig sommar!

Önskar vi på Sodexo Hjälpmedelsservice

Statistik Järfälla

Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.

Leveranser vecka 25

Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar

  • 77 %

Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar

  • 88 %

Leverans av hjälpmedel från basförråd

  • 85 %

Telefoni vecka 26

Totalt inkomna samtal: 1030 st

Genomsnittlig tid för samtal att besvaras

  • Vecka 26 00:02:10